Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Корюківський районний суд
Чернігівської області
НАКАЗ
05 березня 2021 року м.Корюківка № 7
Відповідно до статті 21 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року № 2939-VI (зі змінами та доповненнями), постанови Кабінету Міністрів України від 13 липня 2011 року № 740 «Про затвердження граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію» (зі змінами та доповненнями), Наказу Державної судової адміністрації України від 07 червня 2012 року № 69 «Про порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, які надаються запитувачам інформації» та з метою забезпечення належної організації порядку відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, які надаються запитувачам інформації,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Інструкцію про порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, які надаються запитувачам інформації Корюківським районним судом Чернігівської області (додається).
2. Керівнику апарату суду Ющенко Н.М. довести цей наказ до відома працівників суду та оприлюднити цей наказ на офіційному веб-сайті Корюківського районного суду Чернігівської області.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Голова суду Ю.С. Кутовий
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Корюківського районного суду Чернігівської області
05.03.2021 р. № 7
ІНСТРУКЦІЯ
про порядок відшкодування фактичних витрат
на копіювання або друк документів,
які надаються запитувачам інформації Корюківським районним судом Чернігівської області
1. Ця Інструкція відповідно до статті 21 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року № 2939-VI (зі змінами та доповненнями) та постанови Кабінету Міністрів України від 13 липня 2011 року № 740 «Про затвердження граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію» (зі змінами та доповненнями), визначає порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів обсягом більше як 10 сторінок (починаючи з 11 сторінки), які надаються запитувачам інформації Корюківським районним судом Чернігівської області (далі – суд).
2. Відповідальна особа, яка готує інформацію на запит (далі – відповідальна особа), у разі необхідності здійснення копіювання або друку документів за запитом на інформацію обсягом більш як 10 сторінок, упродовж одного робочого дня з дати отримання запиту повідомляє службовою запискою керівника апарату суду про кількість сторінок, їх формат, наявність в документах інформації з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо, тобто усіх послуг, які підлягають оплаті запитувачем, для виписки рахунку для здійснення оплати витрат запитувачем інформації.
3. Керівник апарату суду здійснює розрахунок фактичних витрат за складовими (додаток 1), оформляє рахунок за формою (додаток 2) та упродовж 1 робочого дня, а у разі продовження строку на надання інформації протягом 2 робочих днів, передає його відповідальній особі для надання запитувачу інформації.
4. Сума відшкодування фактичних витрат має здійснюватися в межах граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2011 року N 740 (зі змінами та доповненнями).
5. Оплата рахунку на відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію, здійснюється через установи банків чи відділення зв’язку за реквізитами, зазначеними в рахунку (додаток 2).
Після пред’явлення квитанції про зарахування коштів на рахунок Територіального управління Державної судової адміністрації України у Чернігівській області (далі – територіальне управління) запитувачем інформації, керівник апарату суду повідомляє відповідальну особу, яка готує інформацію на запит, про дату надходження коштів на рахунок територіального управління.
Відповідальна особа надає запитувачу інформацію у строки, визначені законодавством про доступ до публічної інформації.
Відповідь на запит на інформацію обсягом більше як 10 сторінок (починаючи з 11 сторінки) не надається у разі відмови запитувача від оплати витрат, пов’язаних із наданням такої відповіді.
Відмовою вважається ненадходження протягом 20 днів від дати видачі рахунку (додаток 2) про сплату коштів на реєстраційний рахунок територіального управління, про що керівник апарату суду повідомляє відповідальну особу.
Керівник апарату суду Н.М. Ющенко
Додаток 1
Розміри фактичних витрат на копіювання або друк документів
Послуга, що надається |
Граничні норми витрат |
Копіювання або друк копій документів формату А4 та меншого розміру (в тому числі двосторонній друк) |
не більше ніж 0,2 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення однієї сторінки |
Копіювання або друк копій документів формату А3 та більшого розміру (в тому числі двосторонній друк) |
не більше ніж 0,3 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення однієї сторінки |
Копіювання або друк копії документів будь-якого формату, якщо в документах поряд з відкритою інформацією міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо (в тому числі двосторонній друк) |
від 0,3 до 0,5 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення однієї сторінки |
Виготовлення цифрових копій документів шляхом сканування |
не більше ніж 0,1 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за сканування однієї сторінки |
Додаток 2
Надавач послуг: Корюківський районний суд Чернігівській області
Отримувач: Територіальне управління Державної судової
адміністрації України у Чернігівській області
Код ЄДРПОУ: 26295412
Реєстраційний рахунок: № UA488201720343121001100005960
Банк отримувача: Державна казначейська служба України м. Київ
МФО банку: 820172
Платник: ____________________________________________________________
____________________________________________________________________
РАХУНОК №_______
від ____ ________________ 20____року
№ з/п |
Найменування |
Вартість виготовлення 1 сторінки (без ПДВ), грн. |
Кількість сторінок од. |
Ціна (без ПДВ), грн. |
1. |
Витрати на копіювання або друк копій документів формату А4 та меншого розміру |
|
|
|
2. |
Витрати на копіювання або друк копій документів формату А3 та більшого розміру |
|
|
|
3. |
Витрати на копіювання або друк копій документів будь-якого формату, якщо в документах поряд з відкритою інформацію міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо |
|
|
|
4. |
Виготовлення цифрових копій документів шляхом сканування |
|
|
|
|
РАЗОМ |
|
|
|
Всього до сплати: ________________________________________________________
__________________________________________________________________________
(сума прописом)
Голова суду ________________ Керівник апарату суду _________________
(підпис) (підпис)